Раздели

Търсене

Разширено търсене
Благодарим Ви, че избрахте матраци „НАНИ“, които са произведени чрез прилагането на високо технологични решения и материали и при високо качество на изработката. Производството се извършва съгласно изискванията на системата за управление на качеството ISO 9001:2008.

 

1. Съгласно чл. 115 от Закона за защита на потребителите и Европейска директива 1999/44/СЕ производителят следва да предостави две години гаранция на произведения от него продукт.
2. Производителят на матраци „НАНИ“ предоставя на своите потребители 2 години гаранция на външната част (калъфа) на своите изделия и до 20 години удължена гаранция за ядрото, като срокът на тази гаранция за всеки един от моделите е посочен в таблицата към тази гаранционна карта. Удължената гаранция се активира и валидира, след регистрация на закупения от Вас продукт в уеб сайта на матраци НАНИ на уеб адрес:

HTTPS://REGISTER.MATRACINANI.BG/PRODUCT-REGISTER

не по-късно от 14 дни от датата на покупката, удостоверена с документ за продажба.
3. Гаранционният срок на матраци „НАНИ” започва да тече от датата на покупката удостоверена с оригинални фактура (експедиционна бележка) и/или касова бележка от продавача.
4. Гаранцията, предоставена от производителя на матраци „НАНИ”, важи само в случай, че клиентът е спазил стриктно условията, отбелязани в гаранционната карта на продукта и инструкцията за употреба.
5. Гаранцията на матраци „НАНИ” покрива:
• съществено различие на закупения продукт с отбелязания на него етикет модел;
• несъответствие на размерите на закупения продукт с отбелязаните на индивидуалния етикет, когато отклонението в ширина, дължина или дебелина надвишава два сантиметра; Според БДС стандарт за еднолицеви матраци технологичния допуск на рамката е до 20 мм под размера отбелязан на етикета на продукта.
• несъответствие на закупения продукт, проявило се по време на неговата експлоатация в рамките на гаранционния период, изразяващо се в необратима еластична деформация на ядрото (пяната или пружините) на матрака повече от два сантиметра от прекараната права най-външна линия на изделието;
6. Гаранцията на матраци „НАНИ” не покрива:
• дефекти причинени от отбелязаните в гаранционната карта и инструкцията за употреба начини на неправилното използване на закупения продукт;
• дефекти, появили се в резултат на външно влияние, механични повреди, повишена влажност, опити за поправки и др., причинени от клиента или трети лица, включително, но не само: продължително складиране, почистване на продукта с абразивни препарати, опити за ремонтни дейности, от домашни любимци и др;
• несъответствия, получени в резултат на съхранение или ползване при неестествени условия на замърсяване или влага;
• експлоатационна деформация на външната част – разшити конци на капитонажа или борда, петна по текстила, изместване на борда и др.;
• когато клиентът не е в състояние да представи документи за покупката – фактура (експедиционна бележка) и/или фискален бон и гаранционната карта на продукта с датата на продажбата и печата на продавача.
7. Всякакви основателни претенции към „Паралел“ ЕАД свързани със скрити производствени дефекти или влошено качество на матраци „НАНИ“, който не са причинени от обикновената им употреба, се отнасят до мрежата от търговци, като заедно с рекламацията следва да се представят документи за покупка – фактура (стокова разписка) и/или фискален бон – гаранционна карта на продукта и описание – протокол на рекламираното изделие.
8. Производителят на матраци „НАНИ” гарантира отстраняването на всички скрити производствени дефекти или влошено качество, възникнали по време на гаранционния период. Отстраняването се извършва в дома на клиента, а ако това е невъзможно – в завода на производителя. Разходите за транспорт се поемат от производителя, като отговорността на клиента се свежда до правилно и сигурно опаковане на рекламирания продукт, описание–протокол на рекламираното изделие и доставката му до най-близкия склад (представител) на производителя.
9. При невъзможност за отстраняване дефекта на продукта, на клиента се предлага замяната му с нов.
10. Скритите производствени дефекти, възникнали по време на гаранционния период се отстраняват в срок от един месец считано от датата на предявяване на рекламацията от потребителя.
11. Отстраняването на дефект или замяната на матрак в гаранционния период не води до удължаване на гаранционния срок.
12. Отстраняването на дефект, който не е покрит от гаранцията или замяната на матрак след гаранционния период, е за сметка на клиента.
13. При нужда се предлага след гаранционен ремонт на всички модели като услугата се заплаща според ценоразписа на производителя.
14. Съгласно чл. 119 от ЗЗП, независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба.

С осъществяване на покупката клиентът приема и се съгласява с настоящите гаранционни условия, условията, отбелязани в гаранционната карта на продукта и инструкцията за употреба, които са му предоставени и при покупката.

СПОРЕД ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ: 

Чл.112
(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, потребителят има право да предяви искане към продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се има предвид:
1. Стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. Значимостта на несъответствието;
3. Възможността да се предложи от потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл.113
(1) (Нова- ДВ, б.18 от 2011г.)
Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал.1 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на 1 месец, считано от прекратяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал.2 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
След изтичането на срока по ал.2, потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл.114
(4) (Предишна ал.3 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да поняся значителни неудобства.
(5) (Предишна ал.4 – ДВ, бр.18 от 2011г.)
Потребителят може да иска и обещзетение за претърпените, в следствие на несъответствието вреди.

Чл.114
(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл.113, той има право на избор между една от следите възможности:
1.Разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2.Намаляване на цената;
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от прекратяването на рекламацията на потребителя.
(3) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл.115, е налице следваща проява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(4) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл.115
(1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал.1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигането на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал.1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал.1

ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

МОДЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК ТЕСТ ПЕРИОД
KING LINE by NANI 10 год. + 10 год.* -
БАХАМА МЕМОРИ 10 год. + 10 год.* -
ХАВАЙ 10 год. + 10 год.* -
ЛАГО 15 год. + 5 год.* 20 дни
СИРЕНА ФРЕШ МЕМОРИ 10 год. + 10 год.* 20 дни
СИРЕНА МЕМОРИ 10 год. + 10 год.* 20 дни
СИРЕНА УЛТРАФЛЕКС 10 год. + 10 год.* 20 дни
ТИРЕНА ПОЛИФЛЕКС 5 год. + 15 год.* 20 дни
МОДЕНА ПОЛИФЛЕКС 5 год. + 15 год.* 20 дни
АРУБА МЕМОРИ 5 год. + 5 год.* 20 дни
АРУБА ПОКЕТ 5 год. + 5 год.* 20 дни
ЕГЕЯ 3 години -
КАСПИЯ ПОЛИФЛЕКС 5 години
КАСПИЯ МЕМОРИ ПОКЕТ 5 години
КАСПИЯ ПОКЕТ 5 години
КАСПИЯ НОРМАЛ 3 години -
БИСКАЯ 3 години -
ОСНОВА ЛУКС ТВЪРДА 10 години
ОСНОВА ЛУКС МЕКА 10 години
ОСНОВА СТАНДАРТ 5 години
ДЕТСКИ МАТРАК ЛУКС 3 години -
ДЕТСКИ МАТРАК 3 години

 

*Удължената гаранция не важи за обществени обекти с високо натоварване (хотели, болници, детски градини и др.). Същата се активира и валидира, след регистрация на закупен от Вас продукт в уеб сайта на матраци НАНИ на уеб адрес: https://register.matracinani.bg/product-register не по-късно от 14 дни от датата на покупката, удостоверена с документ за продажба.


За изделия от каталога на НАНИ, които не са включени в таблицата гаранционния срок е 2 години от датата на закупуване. Изделията включени в графа "ТЕСТ ПЕРИОД" могат да бъдат взаимно заменяни при условията посочени по-долу: 

УСЛОВИЯ ЗА ПОДМЯНА
1. Минималната продължителност на Тест периода е 5 дни, а максималната е 20 дни от датата на закупуване на матрака удостоверена с фактура и/или фискален бон.
2. Участващите в Тест периода модели може да видите в приложената таблица.
3. Възможна е само подмяна на модел от по-нисък ценови клас с модел от по-висок ценови клас.
4. Сумата за доплащане се изчислява като от стойността на подменяното изделие се приспадат по 5% от стойността по документ за всеки ден на ползване. Получената сума се приспада от цената на новото изделие. Вие заплащате разликата.
5. Вашият ангажимент се свежда до правилното и сигурно опаковане на използвания и не амортизиран матрак и доставката му заедно с фактурата и/или касовия бон и гаранционна карта в магазина – продавач. При не наличност на избрания нов модел, доставката ще се извърши в срок до 20 работни дни.
6. В тест периода не участват изделия с нестандартни размери. Тест периода е още един жест, с който ние от „НАНИ” Ви помагаме да изберете най-подходящия за Вас, Вашата физика и изисквания модел матрак.
 
1. ИНСТРУКЦИЯ ЗА РАЗОПАКОВАНЕ И ЕКСПЛОАТАЦИЯ:
  • Препоръчва се матракът да бъде пренасян, разопакован и поставян на легло поне от двама души. Това важи и за модели навити на руло.
  • Махнете полиетиленовата опаковка без да използвате остри и режещи предмети. Изхвърлете я на сигурно място за да предотвратите всякакви възможни инциденти.
  • След премахване на опаковката в редки случай е възможно усещането на остатъчни слаби безвредни производствени пари, който се разсейват гарантирано до 24 часа. При добра вентилация процеса е по-кратък.
  • Поставянето на Вашия нов двулицев матрак върху качествена и изправна подматрачна рамка (ламелна скара) е задължително условие за правилната му експлоатация. Тя спомага за безпроблемната вентилация на въздуха и предотвратява образуването на мухъл.
  • Ако Вашия нов матрак е еднолицев, уверете се че неговата вградена рамка гарантирано контактува в поне 6 равномерно разпределени опорни точки с конструкцията на леглото за размер с ширина до 120 см и в поне 9 (3 от тях по средата) равномерно разпределени опорни точки за матрак с широчина над 120 см.
  • Периодичното обръщане на матрака (както е показано на схемата) удължава неговата дълготрайност и запазва неговите експлоатационни характеристики.
  • Дръжките на матрака имат предназначението да Ви улеснят при обръщането му. Те не следва да се използват за транспортирането му. 
2. ГРИЖА ЗА ВАШИЯТ МАТРАК
  • Всички модели матраци „НАНИ” са проектирани и предназначени да удовлетворяват Вашите потребности за пълноценна почивка и сън.
  • Ползвайте матрака както ви е удобно, но само по предназначение. Не го използвайте като трамплин или батут. Това може да повреди конструкцията му и да доведе до прекратяване на гаранцията.
  • Не се опитвайте да сгъвате матраците с пружини. Това може да повреди пружинния пакет и да доведе до прекратяване на гаранцията.
  • Веднъж развит (разопакован) матрака не може да се навие на руло при домашни условия. Това може да повреди дамаската и сърцевината и да доведе до прекратяване на гаранцията.
  • Не използвайте матрака на пода или извън леглото. Това може да доведе до зацапване, образуване на мухъл и до прекратяване на гаранцията.
  • При нормална експлоатация Вашия матрак не би трябвало да се изцапа продължително време. При евентуално замърсяване може да се почисти със сух парцал, мека четка или влажна гъба с минимално количество почистващ препарат предназначен за почистване на тапицирана мебел. Избягвайте силното навлажняване, което може да увреди материята. При модели със сваляеми калъфи се препоръчва пране при ниска температура или химическо чистене. За да се избегне захабяването на дамаската Ви препоръчваме използването на
  • надматрачна стелка и/или шалте, което ще намали износването и механичните увреждания.
  • Не използвайте 100% синтетични чаршафи и стелки с понижена въздухо-пропускливост.
  • Проветрявайте матрака редовно. Това предотвратява възможността влагата от човешкото тяло да взаимодейства неблагоприятно с дамаската на матрака и удължава живота му.
  • Влаганите материали за тапициране във всички модели матраци „НАНИ” са от най-високо качество. Въпреки това в процеса на експлоатация те претърпяват някой минимални геометрични изменения. Те са съобразно нормите на EN – БДС. Редовно обръщане и завъртане на матрака отдалечава тези визуални деформации във времето.
3. ТЕСТ ПЕРИОД
  • Отчитайки голямото разнообразие на модели и с желание за по-пълно задоволяване на Вашите потребности, ние от „НАНИ” въведохме тест период след закупуване на Вашия матрак. Опцията Ви предоставя възможност на спокойствие (при домашни условия) да изпробвате достойнствата на закупения матрак. Тест периода важи за част от изделията. Подбрани са модели от различен ценови клас и с различни ергономични характеристики.

Не е намерен продукт.